کوگانا ۱۰ جمله الهام بخش برای عبور از بحران - کوگانا

کارآفرینی یک کار عاشقانه است ، و مانند هر عشق بزرگ ، این به معنای اشتیاق و پشتکار فراوان برای رسیدن به جایی است که می خواهید و همیشه شکست ها و موفقیت ها وجود دارند ، اما همه این فراز و فرودها باعث موفقیت بزرگ در کارآفرینی شده است.

تنها ماده ای که برای سفر به آن نیاز خواهید داشت ، صبوری و پشتکار است که می تواند شما را بیش از هر چیز دیگری پیش ببرد. ما ۱۰ جمله الهام بخش برای عبور از بحران و کمک به شما در ادامه سفر به اشتراک می گذاریم.

۱-“انرژی و پایداری همه چیز را تسخیر می کند.” – بنجامین فرانکلین

قدرت پایداری بر همه موانع غلبه خواهد کرد. این را با انرژی و اشتیاق ترکیب کنید تا گزینه های جدیدی مشاهده کنید ، و بر چالش ها غلبه کرده و به اهداف خود خواهید رسید.

۲-“هیچ چیز در این دنیا نمی تواند جای پایداری را بگیرد. نه استعداد و نه نبوغ و نه حتی تحصیلات . دنیا پر است از مردم ناموفق و با استعداد . دنیا پر از آدمهای تحصیل کرده ناموفق است. پایداری و عزم راسخ مهم ترین صفات هستند. “- کالوین کولیج

پایداری می تواند تقریباً بر هر چالشی غلبه کند. وقتی ذهن خود را به کاری می سپارید و حاضرید جمله صبور باشید ، وقت بگذارید و استراتژی خود برای رسیدن به آنجا تنظیم کنید ، به قدرت عزم و اراده راسخ پی خواهید برد.

۳-“صبر ، استقامت و کار سخت ترکیبی تخریب ناپذیر برای موفقیت است.” – ناپلئون هیل

مهم این است که بخواهیم ، اهداف و آرزوداشته باشیم ، اما اقدام برای دستیابی به آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. افکار به تنهایی شما را به هدف نمی رساند ، شما باید کارهای لازم را برای رسیدن به اهدافتان را انجام دهید.

۴- “موفقیت نتیجه کمال ، سخت کوشی ، یادگیری از شکست ، وفاداری و پایداری است.” – کالین پاول

خصوصیاتی که به شما در دستیابی به اهداف شما کمک می کند ، همان خصوصیاتی است که برای رهبری عالی لازم است. شما به عنوان یک کارآفرین ، به احتمال زیاد یک رهبر هستید ، بنابراین توانایی الهام بخشی و همچنین استقامت ، کلید رشد شخصی شما خواهد بود.

۵-“ممکن است با شکست های زیادی روبرو شوید ، اما شکست نخواهید خورد. در حقیقت ، ممکن است لازم باشد که با این شکست ها روبرو شوید تا بتوانید بفهمید که کی هستید ، چگونه می توانید از جای خود بلند شوید و چگونه می توانید از آنجا خارج شوید. “- مایا آنجلو

پشتکار توانایی حرکت به سمت جلو بعد از ضرر است. هر لغزش یا شکست را یک درس ببینید ، آنها برای تقویت شما هستند. سعی کنید سایر درسهایی را که هنگام حرکت شما می آیند را ببینید.

۶-“جاه طلبی راه موفقیت است. پایداری وسیله ای است که به آن می رسید. “بیل بردلی

آسان است که افراد موفق را ببینیم و فکر کنیم آنها اینگونه به دنیا آمده اند. واقعیت این است که هر فرد موفق جاه طلبی بی امان است. پایداری وسیله ای است که باید بیشتر به آن علاقه داشته باشید.

۷-“موانع را با پایداری فلج کنید.” – ودی هیز

گاهی شکست و اضطراب شما را غافلگیر می کند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند ، سعی کنید به جای اینکه ترس خود را تشدید کنید ، شجاعت خود را تقویت کنید. با پایداری بی امان بر موانع غلبه کنید

۸-“اگر اوقات بدی را پشت سر می گذارید ، ادامه دهید.” – وینستون چرچیل

بعضی از قسمت های سفر سنگین و دشوار خواهد بود ، اما تنها چیزی که می تواند آن را بدتر کند ، کنار کشیدن است. با پایدار بودن مبارزه را ارزشمند کنید.

۹-“قهرمانان بازی را ادامه می دهند تا زمانی که آن را تمام کنند.” – بیلی ژان کینگ

اگر می خواهید در زندگی و در جایگاه خود قهرمان شوید ، ادامه دهید. مهم نیست که با چه مشکلاتی روبرو هستید ، یاد بگیرید که تا زمانی که موفق نشده اید به بازی ادامه دهید.

۱۰-“اگر نمی توانید پرواز کنید ، بدوید. اگر نمی توانید بدوید ، راه بروید. اگر نمی توانید راه بروید ، بخزید. مهم نیست که چه می کنید ،فقط به جلو حرکت کنید. “مارتین لوتر کینگ جونیور.

بعضی روزها عملکردهایی که انجام می دهید عالی خواهد بود. روزهای دیگر ، موفقیت بسیار کمی کسب خواهید کرد ، اما برای استقامت و موفقیت به جلو حرکت کنید.

منبع : وب سایت نقشه کسب وکار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 194 views بار دسته بندی : رشد و توسعه فردی تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها