کوگانا آشنایی با انواع تشک های لبه دار موجود در بازار + قیمت - کوگانا

تشک های لبه دار یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولات در خانواده لوازم سیسمونی نوزاد و کودک هستند که استفاده از آن ها تاثیر بسیار مثبتی بر روی سلامت جسم و جان کودک خواهد داشت. اگر شما به دنبال تهیه  و خرید انواع تشک لبه دار هستید و از میان مدل های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، سردرگم شده اید به هیچ عنوان نگران و ناراحت نباشید چراکه در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی انواع تشک های لبه دار بپردازیم و با ویژگی هریک از آن ها آشنا شویم.

اما قبل از آن که شروع به معرفی انواع تشک ها کنیم، بد نیست اطلاعات جزئی ای در خصوص تشک لبه دار بدانیم! تشک های لبه دار در واقع تشک هایی هستند که استفاده از آن ها مزایای قابل توجه ای همچون حمل و نقل ساده، راحتی و نرمی تشک زیر کودک، عدم غلت خوردن کودک و…. اشاره نمود.

این محصول نیز در بازار فروش در انواع متفاوت و مختلفی موجود است که در ادامه سعی می کنیم نمونه های پرفروش آن را با هم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

تشک لبه دار رزبرن مدلLITTLE BUNNY

رزبرن یکی از شرکت های تولیدی انواع تشک های لبه دار بوده که این بار مدل LITTLE BUNNY را با ویژگی های به خصوص و منحصر به فردی روانه بازار نموده است. جنس این محصول از جنس پارچه نخی(میکرو) می باشد که استفاده از آن باعث عرق زدگی و یا سوزش در ناحیه پشتی بدن کودک نخواهد شد. این محصول از ۵ تکه (بالش فرم دهی سر، پتو نخی، تشک دوبل و بالش )مختلف تهیه شده است که هرکدام از آن ها می تواند فرایند ایمنی و سلامت کودک را افزایش دهد.

آشنایی با انواع تشک های لبه
آشنایی با انواع تشک های لبه

از مزیت های قابل توجه این محصول می توان به لبه های بلند و پهن آن اشاره نمود که استفاده از آن می تواند باعث عدم غلت خوردن کودک شود. از سوی دیگر تمامی تکه ها قابل شستشو به صورت کامل هستند و این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی ماهیت محصول قرار دهد.

همچنین در دو طرف این محصول از دسته هایی بسیار مناسب و محکم استفاده شده است تا فرایند حمل و نقل را به بهترین و سریع ترین حالت ممکن برای شما امکان پذیر کند. توجه داشته باشید که در قسمت پایینی محصول از بندی استفاده شده است که با شل و یا سفت کردن آن می توانید فضای داخلی تشک را باز و یا کمی بسته کنید.

تشک لبه دار رزبرن مدل PIRATE SHIP

از دیگر نمونه های پرفروش موجود در بازار، تشک لبه دار رزبرن مدل PIRATE SHIP است که محصولی تمام شستشو با طراحی و ظاهری زیبا می باشد که استفاده از آن می تواند فرایند سلامت و ایمنی کودک شما را به میزان قابل توجه ای افزایش دهید.

علاوه بر تشک، در این محصول از (بالش فرم دهی سر، پتو نخی، تشک دوبل و بالش ) نیز استفاده شده است که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را به همراه دارند.

جنس پارچه به کار رفته شده در این محصول از پارچه نخی(میکرو) است که این جنس در نوع خود بهترین و مناسب ترین پارچه است.

همچنین همان طور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، در دو سمت این محصول از دسته های محکم و بادوامی استفاده شده است که فرایند حمل و نقل و جا به جایی را به ساده ترین حالت ممکن برای والدین مسیر می سازد.

آشنایی با انواع تشک های لبه
آشنایی با انواع تشک های لبه

تشک لبه دار نوزاد تاپ دوزانی مدل ستاره

از دیگر نمونه های موجود در بازار می توان به تشک لبه دار نوزاد تاپ دوزانی مدل ستاره (TopDozani Star Baby Mattress) اشاره نمود. این محصول دارای شکل و شمایل بسیار جذابی بوده و می تواند به عنوان یک تشک لبه دار مناسب و ایده آل برای کودک شما در نظر گرفته شود. این محصول دو تیکه بوده و شامل تشک، بالش است و می توانید آن ها را به دو صورت دستی و ماشینی مورد شستشو قرار دهید. از ویژگی های این محصول می توان به دوخت بالا، طراحی زیبا، کیفیت مواد اولیه، رنگ آمیزی دل چسب و…. اشاره نمود.

آشنایی با انواع تشک های لبه
آشنایی با انواع تشک های لبه

سرویس سه تکه تشک لبه دار مدل فیلیس

این محصول سه تیکه که متشکل از بالش, تشک, لحاف است نیز از محبوب ترین سرویس های سه تیکه تشک لبه دار است که با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود می تواند به عنوان یک تشک ایده آل برای کودک شما در نظر گرفته شود.

این محصول کاملا قابل شستشو بوده و شما می توانید به واسطه دست و یا ماشین های لباسشویی فرایند شستشو را به خوبی انجام دهید. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • الیاف سازگار با پوست نوزاد و ضدحساسیت
  • پارچه مورد استفاده از جنس پارچه نخ کتان ترک
  • دارای دسته قابل حمل برای جابجایی نوزاد
آشنایی با انواع تشک های لبه
آشنایی با انواع تشک های لبه

بررسی لیست قیمت انواع تشک های لبه دار موجود در بازار

غیر از موارد فوق، تشک های لبه دار متنوع و بسیار زیادی در بازار وجود دارد که در برند ها و اشکال متفاوت و مختلفی تقسیم بندی می شوند! از این رو به دلیل تنوع بالای این محصولات نمی توان عدد ثابتی از نظر میزان قیمت برای این محصولات در نظر گرفت!

با این حال هرکدام از این محصولات با توجه به نوع محصول، نوع برند، رده سنتی، ویژگی ها و…. در دسته های قیمتی متفاوت و منحصر به فردی تقسیم بندی می شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها