کوگانا بررسی مزایای منحصر به فرد استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی - کوگانا

دنیای اینترنت بسیار بزرگ می باشد و تمام جنبه های زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است. آسان کردن کارها و سرعت بخشیدن به آن، از ویژگی های استفاده از اینترنت در انجام امور می باشد. این استفاده در علم پزشکی رونق گرفته و این روزها در حوزه خدمات رسانی به بیمارها نیز بسیار پرکاربرد شده است.

مراجعه به پزشک بدون حضور یافتن در مطب تنها به وسیله اپلیکیشن ها و سایت های مربوطه امکان پذیر است که توسط اینترنت انجام می گیرد. در این مقاله شما را به طور کامل با خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و مزایای منحصر به فرد آن آشنا خواهیم کرد، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی

بیمار شدن و اقدام به انجام مراحل درمان، نیاز به مراجعه پزشک دارد که تا همین چند سال اخیر تنها روش آن حضور یافتن در مراکز درمانی دولتی و خصوصی بود، اما خوشبختانه اینترنت به این زمینه نیز نفوذ کرد و این امکان را به وجود آورد که بدون رفتن به مطب، توسط پزشک ویزیت شد.

به کمک اینترنت و با استفاده از دستگاه های ارتباطی، بیمار و پزشک به صورت تصویری، صوتی و متن می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از مشاوره آنلاین پزشکی بهره مند شوند.

مشاوره آنلاین پزشکی برای بیماران کار را بسیار راحت کرده است و می توانند در منزل با پزشک خود مشورت کنند. استفاده از خدمات آنلاین پزشکی سبب می شود، عدالت برای همه افراد در مراجعه پزشکی رعایت شود زیرا همه به طور یکسان می توانند پزشک خود را انتخاب کنند.

این روش مراجعه، برای اکثر بیماری ها جوابگوست و اگر نیاز باشد تا پزشک به طور حضوری بیمار را معاینه کند، حتما بیمار خود را در جریان می گذارد. مراجعه سریع برای درمان خدمات مشاوره آنلاین را به انتخاب اول برای مراجعه پزشکی تبدیل کرده است.

مزایایی بی نظیر که با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی برای بیماران به وجود می آید.

مشاوره پزشکی آنلاین امروزه دغدغه‌ی ترافیک و شلوغی مطب‌ها را از ما گرفته است؛ تا هموطنان عزیزمان در صورت عدم تمایل به حضور در مطب پزشک و به جهت صرفه جویی در زمان، بصورت اینترنتی با مشاوره تلفنی پزشکی ۲۴ ساعته، بتوانند از دکتر آنلاین مشاوره انلاین بگیرند. همچنین در صورت تمایل می‎‌توانید مشاوره آنلاین رایگان دریافت کنید.

مراجعه انلاین پزشکی نسبت به روش های  گذشته مزایایی به دنبال دارد که در زمان استفاده از آن رضایت بیمار را به همراه دارد. در ادامه مطلب اطلاعات کاملی را در خصوص این مزایا ذکر کرده ایم. این مزایا عبارتند از:

کاهش هزینه ها برای بیماران

مراجعه حضوری نیاز به خارج شدن از منزل دارد و این بدان معناست، که هزینه های رفت و آمد برای بیمار به وجود می آید. گاهی این رفت و آمدها ممکن است، از شهرستان های دور نیز صورت بگیرد که علاوه بر هزینه های مالی می تواند خستگی مفرط را به وجود اورد.

ویزیت های پرداختی به پزشک، در مراجعه حضوری نسبت به مراجعه آنلاین گران تر است. در حالیکه در مراجعه آنلاین علاوه بر ارزان بودن ویزیت، دسترسی به پزشک بسیار راحت است.

در دسترس بودن پزشکان مجرب در زمینه های تخصص مختلف

در سایت یا اپلیکیشن هایی که خدمات پزشکی آنلاین ارائه می دهند، یک لیست از پزشکان ارائه می شود که در زمینه های مختلف تخصص دارند. این لیست به راحتی قابل دسترس است و بیمار متناسب با زمینه بیماری خود یکی را انتخاب کرده و نوبت برای ویزیت شدن را دریافت خواهد کرد.

این ویژگی مراجعه  باعث می شود، افراد رزومه پزشک را مطالعه کنند و یک انتخاب درست برای درمان بیماری  خود داشته باشند. دسترسی راحت بیماران  به پزشک، آن ها را از سردرگمی نجات می دهد.

عدم محدودیت مکانی

در هر استان، شهر و روستا افراد امکان دسترسی به پزشک را دارند، بدون آنکه

نیازی باشد در مطب پزشک حاضر شوند. اگر دارای مشغله کاری بالایی هستید و فرصتی برای حضور یافتن در مطب ندارید، استفاده از خدمات آنلاین پزشکی بهترین گزینه است زیرا در منزل، محیط کار و … می توانید توسط پزشک ویزیت شوید.

این ویژگی برای مناطق محروم بسیار قابل استفاده است زیرا در همان محل زندگی خود، امکان ویزیت شدن توسط  پزشکان مجرب فراهم می آید بدون آنکه از شهر خود خارج شوند.

صرفه جویی در زمان

یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی، صرفه جویی در زمان است. در مراجعه حضوری علاوه بر آنکه در رفت و آمدها برای مراجعه به مطب وقت زیادی از بیمار گرفته می شود، منتظر ماندن در اتاق انتظار مراکز درمانی ساعت ها از زمان بیماران را هدر می دهد.

مشاوره پزشکی آنلاین اتلاف وقت بخاطر رفت و آمد را ندارد و همچنین به راحتی  و در اسرع وقت پزشک بیمار خود را ویزیت می کند تا مراحل درمانی هر چه سریع تر آغاز شود.

عدم حضور در اجتماعات و مبتلا نشدن به بیماری های مسری

شیوع کرونا همه را به ماندن در خانه ها دعوت کرد زیرا هر گونه شلوغی، سبب انتشار ویروس و مبتلا شدن افراد به این بیماری خطرناک می شود. علاوه بر کرونا بیماری های مسری دیگری نیز وجود دارد که حضور یافتن در مطب ها می تواند بیماران را به بیماری های جدیدتری مبتلا کند و سلامت آن ها را به خطر بیاندازد.

مشاوره آنلاین پزشکی به صورت فردی انجام می شود و هر کس می تواند در منزل یا محیط کار خود برای درمان اقدام‌ کند. این مزیت ازدحام مراکز درمانی را به شدت کاهش می دهد و پزشک بیمار را دقیق تر ویزیت می کند.

ایجاد ارتباط نزدیک بین بیمار و پزشک

متاسفانه در اکثر جوامع بیان کردن بسیاری از بیماری ها بسیار سخت و دشوار است که همین امر سبب مزمن شدن آن می شود. در مشاوره آنلاین پزشکی بیمار حتی اگر نتواند به صورت تصویری و صوتی بیماری خود را بیان کند، می تواند به واسطه تایپ کردن مراحل ویزیت شدن و درمان را آغاز کند.

بیماری های جنسی، زود انزالی، صمیمیت در رابطه و … از مواردی است که افراد از گفتن آن ها شرم دارند که در مشاوره آنلاین این مشکل دیگر وجود ندارد زیرا بیمار و پزشک راحت تر با یکدیگر ارتباط می گیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 194 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 30 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها