کوگانا تاثیر آبنما شیشه ای بر زیبایی دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی - کوگانا

آبنما شیشه ای یکی از انواع آبنماهای مدرن است که به خوبی می تواند بر زیبایی و جذابیت فضاهای مختلف به خصوص خانه های مدرن امروزی بیفزاید. آبنماهای شیشه ای به خوبی می توانند با تلفیق ویژگی های آب و شیشه، فضایی لطیف، جذاب، پرنور و زنده برای شما ایجاد نمایند. یک آبنمای شیشه ای می تواند به راحتی در دیوار کار شود و یا جهت جداسازی بخش های مختلف خانه به عنوان پارتیشن عمل کند. آبنماهای شیشه ای نمونه ای جذاب تر از انواع آبنماها هستند که در سال های اخیر به خوبی مورد استقبال قرار گرفته اند.

تاثیر آبنما شیشه ای بر زیبایی دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی
تاثیر آبنما شیشه ای بر زیبایی دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی

اگر شما هم قصد ساخت آبنما در خانه خود را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا تاثیر آبنما شیشه ای بر زیبایی دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی را برای شما بیان کنیم.

مزایای آبنما شیشه ای در دکوراسیون منازل مدرن

۱٫  زیبایی

بدون شک زیبایی یکی از اولین و مهم ترین ویژگی های یک آبنما شیشه ای است. آبنماهای شیشه ای مدل امروزی و مدرن انواع آبنماهای قدیمی هستند. آبنماهای شیشه ای امروزه در انواع مختلف با سبک های متفاوت و بسیار زیبا طراحی و اجرا می شوند.

ادغام ویژگی های آب و شیشه می تواند حس طراوت و تازگی را به محیط خانه ها خصوصا آپارتمان های کسل امروزی اضافه کرده و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

۲٫ تطبیق با انواع دکوراسیون

قابلیت تلفیق آبنماهای شیشه ای با انواع دکوراسیون منزل، باعث شده تا امروزه این نوع آبنماها به عنوان یکی از گزینه های اصلی ساخت آبنما در منازل به شمار روند.

 آبنما شیشه ای می تواند با دکوراسیون مدرن، سنتی، کلاسیک و حتی انواع دکوراسیون های ملل مختلف تطبیق پیدا کرده و ظاهر جذابی را برای شما فراهم نماید. این المان زیبایی شناختی به راحتی با تمام انواع وسایل و تجهیزات دکوراسیون هماهنگ خواهد شد.

اب نما شیشه ای
اب نما شیشه ای

۱٫ قابلیت استفاده در بخش های مختلف

یک آبنما شیشه ای می تواند در دیوار سالن، اتاق خواب و یا حتی آشپزخانه های ویلاها طراحی و ساخته شود. این نوع آبنما همچنین می تواند به عنوان جداکننده فضاهای مختلف داخل خانه ها نیز به کار رفته و فضای خانه ها به خصوص خانه های کوچک را به منظور استفاده های مختلف پارتیشن بندی کند. همچنین قسمت ورودی ساختمان یکی دیگر از بخش هایی است که ابنماهای شیشه ای در آن کاربرد دارند. ساخت آبنما در ورودی خانه می تواند نقطه عطف نگاه میهمانان پس از ورود به منزل شما باشد. این موضوع در زیبا جلوه دادن منزل و دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

۲٫اندازه های مختلفی

آبنماهای سنتی سنگی و باغی قدیمی و یا حتی دیگر آبنماهای امروزی با محدودیت فضا همراه هستند و تنها در قسمت های گوشه های خانه و یا باغ ها و باغچه ها طراحی و اجرا می شوند. اما آبنماهای شیشه ای در هر فضا و مکانی در خانه ها و آپارتمان ها می توانند طراحی و ساخته شوند. به طور مثال یک آبنما شیشه ای علاوه بر امکان ساخت در فضای اتاق، قابلیت ساخت در روف گاردن (باغ بام)، استخر و یا در اتاق خواب و حتی تراس ها را نیز دارد.

آبنماها می توانند متناسب با متراژ خانه شما از کوچک تا بزرگ باشند. انتخاب سایز آبنما بسته به سلیقه و نوع چیدمان و فضای خانه شما متغیر است.

۳٫طرح های مختلف متناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون

آبنما شیشه ای دیواری و آبنما شیشه ای ایستاده دو نوع مختلف از انواع آبنماهای شیشه ای هستند که در خانه ها و ویلاها کاربرد زیادی دارند. آبنما دیواری درست همانند یک تابلوی زنده هنری و زیبا می تواند خانه شما را بسیار جذاب و منحصر به فرد جلوه دهد. این تابلوهای هنری در هر قسمتی از خانه قابل جایگذاری می باشند. آبنماهای ایستاده نیز نوع دیگری هستند که به خوبی فضاهای مرده نظیر راه پله ها و کنج اتاق ها را که در چیدمان خانه ها معمولا نمی دانیم با آن ها چکار کنیم، پوشش می دهند.

۴٫اشغال فضای کم و زیبایی زیاد

شما می توانید به کمک مهندسین حرفه ای معماری، این مدل آبنماها را با قطر بسیار کم برای جداسازی بخش های مختلف طراحی و اجرا نمایید. فضای کم موردنیاز برای ساخت انواع ابنما شیشه ای یکی از ویژگی های اصلی این نوع المان های طراحی ویلا است که باعث شده امروزه بسیار مورد توجه قرار گیرد. درواقع از آن جایی که خانه های امروزی معمولا  آپارتمان ها و یا ویلاهای کوچک هستند، یک المان دکوراسیون باید فضای کمی اشغال کند. بنابراین این نوع آبنما به خوبی با فضاهای کوچک سازگار است.

۵٫ ایجاد فضایی رویایی با نورپردازی در آبنما شیشه ای

یکی دیگر از تاثیرات آبنمای شیشه ای در زیبایی دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی می توان به نورپردازی آبنما و هرچه زیباتر کردن خانه ها اشاره نمود. شما می توانید با نورپردازی جذاب آبنماها در طرح ها و رنگ های مختلف، فضایی رویایی و زیبا را به خصوص در شب ها برای خانه خود ایجاد کنید. فضای رویایی در کنار آبنما شیشه ای رنگی که نور در شیشه و آب منعکس می شود، می تواند محیطی دنج برای دورهمی های عاشقانه، خانوادگی و یا دوستانه شما باشد.

اب نما شیشه ای
اب نما شیشه ای

سخن آخر

آبنماهای شیشه ای به خوبی با انواع دکوراسیون تطبیق پیدا می کنند، در بخش های مختلف خانه قابل استفاده هستند، در اندازه ها و طرح های مختلف قابل اجرا بوده و با فضای کمی که اشغال می کنند، زیبایی وصف ناپذیری فراهم می کنند.

اگر علاقمند به ساخت آبنما در محیط خانه خود هستید و می خواهید علاوه بر بهره مندی از مزایای آب در ایجاد آرامش و سلامتی، آبنمایی زیبا و متفاوت برای خانه خود بسازید، آبنماهای شیشه ای گزینه ای منحصر به فرد و جذاب هستند.

تیم طراحی و اجرایی آبگون دیزاین با سال ها تجربه در زمینه طراحی و معماری منظر و انواع آبنما آماده دریافت انواع پروژه های شماست. شما می توانید جهت ساخت آبنما شیشه ای در خانه با مشاورین ما تماس بگیرید. ما با دارا بودن تیم طراحی و اجرایی مجزا متشکل از جوانان نخبه می توانیم پروژه های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت دریافت و اجرا نماییم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها