کوگانا زیبایی و تناسب اندام را با ابدومینوپلاستی تجربه کنید - کوگانا

ابدومینوپلاستی که جزو رایج ترین جراحی‌های پلاستیک می باشد، برای برداشتن چربی و پوست اضافی ناحیه شکم بسیار کاربردی عمل می کند. شما می توانید با قیمت ابدومینوپلاستی مناسب به راحتی این نوع عمل زیبایی را تجربه کنید. البته شما برای انجام این عمل زیبایی بهتر است که از مصرف هر نوع دخانیات صرف نظر کنید

چرا که آن دسته از عزیزانی که به مصرف دخانیات مشغول هستند نمی‌توانند از نظر بدنی شرایط قابل قبولی برای نگه داشتن وزن خود داشته باشند، به همین خاطر در ابتدای کار بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید. اگر پوست شکم شما به واسطه زایمان کش آمده است، ما شدیدا عمل جراحی یاد شده را به شما توصیه می‌کنیم، که البته این جراحی حساس بهتر است به دست یک پزشک متخصص و با تجربه سپرده شود؛ چرا که تجربه و تخصص باعث می‌شود تا شما به نتیجه عمل جراحی خود امیدوارتر باشید.

زیبایی و تناسب اندام را با ابدومینوپلاستی تجربه کنید
زیبایی و تناسب اندام را با ابدومینوپلاستی تجربه کنید

دوره ریکاوری بعد از عمل ابدومینوپلاستی را جدی بگیرید

این عمل زیبایی زمانی می تواند نتیجه بهتری را ارائه دهد، که شما فردی صبور باشید و هنگامی که به ثبات وزنی خود اطمینان پیدا کرده‌اید به دنبال این نوع عمل جراحی زیبایی با قیمت ابدومینوپلاستی مناسب باشید. توجه داشته باشید که این عمل ازجمله عمل های زیبایی از نوع غیر تهاجمی است، به این دلیل که پزشک ماهر و متخصص به واسطه برش های کوتاه کمترین خطر را برای افراد در نظر می‌گیرد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که مقداری چربی در پایین شکم شما جمع شده است بهتر است به دنبال قیمت ابدومینوپلاستی به صورت مقرون به صرفه و مناسب باشید؛ چرا که این عمل می‌تواند نتیجه بسیار تأثیرگذاری داشته باشد و شما را در انتهای جراحی بسیار شگفت زده کند.

البته شما بعد از انجام این جراحی زیبایی باید یک دوره ریکاوری را نیز تجربه کنید، و دوره ریکاوری به این شکل است که لوله موقتی را زیر پوست شما پزشک محترم قرار می‌دهد، تا این لوله بتواند آن دسته از مایعات اضافی را از قسمت خاصی که جراحی شده است بیرون بکشد. که البته دوره ریکاوری ممکن است بین دو هفته تا دو ماه نسبت به رسیدگی شما طول بکشد. توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان در دوره ریکاوری به سراغ ورزش ‌ها و فعالیت ‌های سنگین و سخت نروید، که البته بعد از گذشت چند روز شما می توانید به فعالیت‌ های روزمره خود به استثنای فعالیت‌ های سخت بپردازید.

شکمی زیبا با اعتماد به نفسی بالا

اصولا این عمل برای پوست شل شده شکم بسیار جراحی مهم و قابل قبولی محسوب می‌شود که برای این نوع جراحی باید به دنبال قیمت ابدومینوپلاستی به صورت مناسب و مقرون به صرفه بود، حتی زمانی که بر روی شکم چین های خاصی به وجود می آید، بهتر است قیمت ابدومینوپلاستی را مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید در یک کلینیک معتبر از این نوع جراحی زیبایی استفاده کنید؛ چرا که چین شکم هر چند کم، بسیار برروی ظاهر خانم ها و آقایان حالت ناخوشایندی را ایجاد می کند و یا حتی بسیاری از افراد به واسطه آویزان بودن شکم  سریعا به سراغ این عمل می روند، به این علت که آویزان بودن شکم بدون هیچ بحثی بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر مستقیم می‌گذارد. و اگر شما به یک پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر با قیمت ابدومینوپلاستی مناسب مراجعه کنید، خواهید توانست بهترین عمل جراحی را در این زمینه تجربه کنید.

بعد از عمل بیشتر مراقب باشید

توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر از انواع رژیم های سخت، فعالیت های ورزشی و حتی دستگاه های لاغری غیر تهاجمی نتیجه نگرفته ‌‌اید، صددرصد به دنبال این عمل با قیمت ابدومینوپلاستی مناسب باشید. به این دلیل که این عمل خواهد توانست شما را به نتیجه مورد نظر خود نزدیک کند و بهتر است این نکته را دوباره یاد آور شوم که قیمت ابدومینوپلاستی را باید زمانی شما در دستور کار خود قرار دهید، که هیچ گونه افزایش وزنی نداشته باشید؛ چرا که ثبات وزنی در عمل جراحی بسیار مهم می باشد.

عمدتا در این نوع جراحی، خطی در زیر خط بیکینی ایجاد می شود که بهتر است بیمار محترم بعد از این عمل زیبایی حدودا ده روز را به شکل خمیده به فعالیت های خود بپردازد. که البته همان‌گونه که عنوان شد به هیچ عنوان باید حداکثر دو ماه به واسطه ریکاوری هیچگونه ورزش و فعالیت سخت را انجام دهد. توجه داشته باشید که دوره بهبود درمان شما بستگی به نوع رسیدگی شما دارد. به همین دلیل بهتر است تمام نکات را رعایت کنید، تا نتیجه موثرتری را در انتهای کار جراحی تجربه کنید؛ چرا که با برآورد قیمت ابدومینوپلاستی صددرصد شما باید بعد از جراحی به سلامت خود بیشتر از قبل اهمیت دهید.

جمع بندی

اگر به دنبال قیمت ابدومینوپلاستی مناسب هستید، بهتر است در کلینیک های معتبر جراحی زیبایی خود را انجام دهید؛ چرا که این جراحی با اینکه یک جراحی کم تهاجمی شناخته شده است، اما وابسته به تجربه و مهارت پزشک می‌تواند نتیجه قابل قبولی را در پایان کار جراحی ارائه دهد. قیمت ابدومینوپلاستی با نوع خدمات بسیار در ارتباط است و به همین برای انجام این جراحی قیمت آن را شدیدا مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که قیمت این جراحی وابسته به نوع امکانات، مهارت و تخصص پزشک برآورد می شود و نکته مهم دیگر بعد از این عمل جراحی رسیدگی و توجه بیمار می باشد، که شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت شبانه روزی به سایت معتبر و اینترنتی آقای دکتر شاپور عزیزی به آدرس drshapourazizi.com مراجعه فرمایید، تا با اطلاعات بیشتری در خصوص عمل ابدومینوپلاستی آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.