کوگانا فونی شاپ : ویژگی های یک باتری گوشی خوب و سالم - کوگانا

اگر‌ شما یک گوشی هوشمند داشته باشید و قصد خرید لوازم جانبی را برای گوشی خود داشته باشید ، در صورتی که به بازار  و یا آنلاین شاپ ها سری بزنید با تعداد لوازم جانبی های بسیار زیادی رو به رو می شوید.بنظر شما یک گوشی هوشمند برای ادامه ی فعالیت خود به همه ی لوازم جانبی موبایل نیاز دارد؟ قطعا نه! خرید انواع لوازم جانبی گوشی  برای فعالیت گوشی حتما ضروری نیست، تنها لوازم جانبی که برای گوشی بسیار ضروری است و گوشی موبایل بدون آن  نمی تواند هیچ نوع علمکردی داشته باشد باتری است. باتری مهم ترین قطعه جانبی گوشی است که انرژی مورد نیاز سایر قطعات را تامین میکند. برای این که یک گوشی هوشمند بهترین علمکرد را داشته باشد باتری آن باید حتما سالم باشد اما چگونه می شود به سلامت باتری گوشی پی برد؟و یا این که برای سالم ماندن باتری گوشی باید چکار هایی انجام داد؟ در این مقاله از سایت فونی شاپ قصد داریم به طور کامل به این سوالات پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

 

عمر باتری گوشی موبایل چه قدر است؟

طبق گزارشات وب سایت های معتبر و رسمی عمر باتری های گوشی بعد از ۵۰۰ بار شارژ شدن کامل به اتمام می رسد و برای ادامه ی فعالیت گوشی باید به فکر خرید باتری موبایل باشید. برای خرید باتری های باکیفیت و اورجینال می توانید به سایت تخصصی لوازم جانبی موبایل فونی شاپ مراجعه کنید و یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

اگر از باتری گوشی به خوبی مراقبت شود می توان عمر آن را افزایش داد، اما گاهی در اثر استفاده اشتباه و سهل انگاری کاربران گوشی عمر باتری کاهش می یابد و خیلی زود خراب می شود.

 

چگونه بفهیم باتری گوشی سالم است؟

 

عملکرد یک گوشی موبایل کاملا به میزان سلامت باتری بستگی دارد. اگر باتری گوشی خراب بوده و آسیب دیده باشد صدرصد روی علمکرد گوشی موبایل تاثیر خواهد گذاشت و گوشی نم تواند درست کار کند. برای پی بردن به سلامت باتری گوشی باید باتری را مورد بررسی قرار داد، در ادامه به طور کامل شما را در این مورد راهنمایی خواهیم کرد.

تست سلامت باتری به وسیله دستگاه تست باتری

بهترین و سریع ترین روش برای تست سلامت باتری استفاده از دستگاه تست سلامت باتری است.اگر به این دستگاه دسترسی ندارید می توانید به یک فروشنده باتری مراجعه کرده و از او بخواهید به وسیله ی دستگاهی که دارد باتری گوشی شما را تست کند.

انجام بازی های سنگین با گوشی

یکی دیگر از راه های تست سلامت باتری گوشی،انجام بازی های سنگین موبایل است، در صورتی که بازی های سنگین را روی گوشی خود اجرا کردید و درصد شارژ باتری به صورت تک به تک کم شد باتری سالم است  ولی اگر به صورت ناگهانی شارژ باتری کاملا خالی شد ، احتمال خراب بودن باتری گوشی شما وجود دارد.

تست کردن باتری در حالت شارژ

 

یکی دیگر از روش های پی بردن به سلامت باتری گوشی این است که گوشی را در شارژ قرار دهید و با آن کار کنید اگر هنگامی که گوشی در حال شارژ است از آن استفاده کردید و هیچ اختلالی در عملکرد گوشی پیش نیامد یعنی باتری سالم است اما اگر گوشی علمکرد درستی نداشت به عنوان مثال  برنامه ها خود به خود متوقف شدند به این معنی است که باتری گوشی شما خراب است و شما باید نسبت به خرید یک باتری گوشی  اقدام کنید.

 

مشخصات یک باتری قوی و سالم گوشی چیست؟

با خرید یک باتری خوب ، سالم و قوی می توانید بهترین علمکرد را از گوشی خود مشاهده کنید.اگر باتری کاملا سالم باشد و سلامت خود را حفظ نماید گوشی موبایل نیز بهترین کارایی را خواهد داشت. ویژگی های یک باتری سالم عبارتند از :

  • گوشی موبایل عملکرد خوبی دارد
  • گوشی شارژ بیشتری را نگه می دارد و خیلی دیر باتری خالی می شود
  • شارژ شدن باتری گوشی طول نمی کشد
  • گوشی زیاد داغ نمی شود
  • سرعت بارگذاری اطلاعات گوشی مطلوب می باشد.

خرید بهترین و با کیفیت ترین باتری از سایت تخصصی لوازم جانبی موبایل فونی شاپ

شما می توانید برای خرید باتری گوشی به سایت فونی شاپ مراجعه کنید.این سایت تمام محصولات را به صورت اورجینال به مشتری ارائه می کند و اصالت کالای خود را تضمین می کند.شما می توانید باکیفیت ترین لوازم های جانبی گوشی را در این سایت بیابید و سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید. سایت فونی شاپ دارای ضمانت پس از فروش است و شما می توانید کالایی را که خریداری کردید تا یک هفته پس از خرید مرجوع کنید و مبلغی را که پرداخت کردید پس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 194 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 28 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها