کوگانا استوک فوتیج چیست و در کجا کاربرد دارد ؟ - کوگانا

استوک فوتیج ، فیلم های بایگانی ، تصاویر کتابخانه و فیلم نیز به آن فیلم های فیلم یا فیلم می گویند یا در مالکیت عمومی هستند یا با هزینه تعیین شده ای در دسترس هستند که می توانند در هر فیلم دیگری قرار بگیرند. استوک فوتیج برای فیلمسازان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا عموماً ارزان تر از فیلمبرداری صحنه مورد نیاز است. مستندها ، و همچنین فیلم های دانشجویی به دلیل استفاده از مقادیر زیادی از استوک فوتیج مشهور هستند .

از استوک فوتیج می توان برای تلفیق تصاویر خبری یا چهره های قابل توجه در فیلم نیز استفاده کرد. به عنوان مثال ، فیلم برنده جایزه اسکار ، فارست گامپ ، از استوک فوتیج به طور گسترده استفاده کرد ، تا شخصیت اصلی را با شخصیت های تاریخی مانند جان اف کندی ، ریچارد نیکسون و جان لنون ملاقات کند.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان استوک فوتیج در مالکیت عمومی ، دولت ایالات متحده است. همه فیلم های تولید شده توسط ارتش ایالات متحده ، ناسا و سایر آژانس ها برای استفاده به عنوان استوک فوتیج در دسترس است. تعدادی از شرکت ها صاحب حق چاپ در کتابخانه های بزرگ استوک فوتیج هستند و بابت استفاده از آنها از سازندگان فیلم هزینه دریافت می کنند اما به ندرت حق امتیاز دریافت می کنند . تصاویر موجود در انبوه منابع ، از جمله دولت ها ، فیلم های دیگر ، و اغلب رسانه های خبری به دست می آید.

مجموعه های تلویزیونی و سینمایی نیز اغلب از تصاویر موجود در قسمت های قبلی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، تمام مجموعه های Star Trek مجموعه ای از عکسهای کشتی های ستاره ای را نگه می داشتند که به طور منظم ظاهر می شدند و بیشتر اوقات کشتی مشاهده می شد.

برنامه های خبری اغلب در صورت عدم دسترسی به تصاویر جدیدتر ، از فیلم های موجود در بایگانی خود 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 21 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.