کوگانا این ۸ عادت روزانه افراد موفق را امتحان کنید - کوگانا

به نقل از وب سایت نقشه کسب وکار مجموعه این عادت ها پیچیده نیستند و شما می توانید این ۸ عادت روزانه افراد موفق را امتحان کنید . به عنوان مثال ساتیا نادلا ، مدیر عامل شرکت مایکروسافت را در نظر بگیرید. او دو عادت اساسی دارد که هر روز انجام می دهد: سپاسگزاری و ورزش.

هر روز صبح ، او بیدار می شود و از خود می پرسد که برای چه چیزی سپاسگزار است. اقدامات سپاسگزارانه مانند این برای بهبود سلامت روحی و جسمی مهم است. در مرحله بعد ، نادلا به سالن بدنسازی می رود. حداقل ۳۰ دقیقه ورزش می کند. او می گوید که این یک تفاوت بزرگ ایجاد می کند ، افرادی که از نظر جسمی سالم هستند عملکرد شناختی آنها بهبود یافته است.

عادت های خوب برای یک ذهنیت مثبت

طرز فکر شما نحوه درک افراد اطراف و موقعیتهایی را که در آن قرار دارید تعیین می کند. به همین دلیل ، یک ذهنیت مثبت موفقیت شما در رهبری را تعیین می کند.اگر با یک ذهنیت مثبت و مشتاقانه به کارمندان و وظایف خود نزدیک شوید ، نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت. اگر با ذهنیت منفی به آنها نزدیک شوید در عوض فقط پاسخ منفی خواهید گرفت.

۱-ورزش

برای نشان دادن اشتیاق و خوش بینی ، ابتدا باید احساس خوبی داشته باشید. ورزش یک روش عالی برای تقویت شادی است زیرا مواد شیمیایی مانند اندورفین ، سروتونین و دوپامین را آزاد می کند. ثابت شده است که ترکیبی از مواد شیمیایی که در حین ورزش آزاد می شوند افسردگی و اضطراب را برطرف می کنند. یک مطالعه نشان داد که ۲۰ دقیقه ورزش می تواند برای ۱۲ ساعت روحیه شما را تقویت کند.

۲-مراقبه

مراقبه شما را مجبور می کند سرعت خود را کم کرده و با خود ارتباط برقرار کنید. از همه مهمتر ، این می تواند به شما کمک کند متوجه شوید که افکار شما از شما جدا هستند. شما فکر خودتان نیستید. وقتی بتوانید آن ارتباط را برقرار کنید ، متوجه می شوید که کمتر درباره خود قضاوت می کنید. این باعث می شود تفکر و تصمیم گیری شما واضح تر و آسان تر شود.

۳-نفس کشیدن

اگر مدیتیشن برای شما مناسب نیست ، نفس کشیدن را امتحان کنید (یا هر دو را انجام دهید!) نفس کشیدن قرن هاست که به دلیل توانایی کمک به افزایش مثبت بودن ، تمرکز و کارایی ، تمرین می شود. عمل آرام نشستن ، تمرکز روی نفس کشیدن و تمرکز روی برخی از تکنیک های تنفسی ، شما را مجبور به کاهش سرعت و حضور می کند و نتیجه انرژی بیشتر روحی و جسمی است.

۴-تغذیه سالم

تعجب آور نیست که یک رژیم غذایی سالم به داشتن یک ذهنیت مثبت کمک می کند. مطالعات نشان داده است که خوردن رژیم غذایی حاوی غذاهای کامل مانند میوه ها و سبزیجات باعث افزایش شادی می شود. فیبر همچنین مهم است ، زیرا به سلامت روده کمک می کند که با سلامت روان مرتبط است

۵-یادداشت برداری

به عنوان یک مدیر یا رهبر ، شما احتمالاً از نظر زمان تحت فشار هستید ، از جلسه ای به جلسه دیگر می دوید. با حل بسیاری از مشکلات و مدیریت افراد ، شما احتمالاً گردبادی از افکار را در سر خود دارید. یادداشت برداری – از هر نوع – به این منظور است که به شما کمک می کند افکار خودتان را آزاد کنید و خود را از آنها جدا کنید. سپس ، می توانید دوباره روی موارد مهم تمرکز کنید.

۶-روز خود را بدون فناوری شروع کنید

لحظه های بیداری و اوقاتی که به دنبال آن می آیند روند روز شما را تعیین می کنند. آیا می خواهید روز خود را با برنامه شخص دیگری شروع کنید یا برنامه های خود ؟ به جای اینکه سریع به سمت تلفن خود بپرید ، عادت های ذکر شده در بالا را امتحان کنید. با این کار به جای اینکه اجازه دهید شخص دیگری روز شما را برنامه ریزی کند ، برنامه خود را انتخاب می کنید.

۷-مطالعه

به عنوان یک رهبر ، شما باید متعهد به یادگیری مداوم باشید. به هر حال ، مطالعه یک روش عالی برای گشودن ذهن خود در برابر ایده ها و مفاهیم جدید است. مطالعه همچنین استرس را از بین می برد ، همدلی را افزایش می دهد و به شما در پردازش زندگی واقعی خود کمک می کند.

۸-به دنبال دانش باشید

خواندن تنها راه یادگیری نیست ،کنجکاو باشید ، به پادکست ها گوش دهید ، سخنرانی ها را تماشا کنید ، به صحبت های تد (TED)گوش دهید ، دوره های آنلاین را طی کنید. روش های زیادی برای کسب دانش وجود دارد. نه تنها باعث تحریک ذهنی شما می شود ، بلکه رهبر قابل احترامی برای دیگران خواهید بود.

عادت های خوب ، نتایج قدرتمند

افزودن یک یا دو عادت جدید می تواند زمینه های مختلف زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. درست مانند ساتیا نادلا، شما می توانید چند عادت خوب را در زندگی خود بگنجانید و یک روال موفقیت ایجاد کنید.شما برای بهبود ذهنیت خود چه چیزهایی را در نظر خواهید گرفت؟

منبع :این ۸ عادت روزانه افراد موفق را امتحان کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : رشد و توسعه فردی تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها