کوگانا بهترین محصولات اصلاح صورت و بدن موجود در بازار - کوگانا

بسیاری از آقایان به دلایل مختلفی از جمله تعرق زیاد، گرما، خارش یا حساسیت‌های پوستی، به فکر خرید ماشین اصلاح صورت و بدن می‌افتند. خرید این دستگاه راهکاری به صرفه و بسیار راحت برای از بین بردن موهای زائد است که در هر کجا و هر زمانی که نیاز داشته باشید می‌توانید استفاده کنید. از طرف دیگر به دلیل در کمین نشستن کرونا دیگر نیازی به خارج شدن از منزل و رفتن به آرایشگاه نخواهد بود. در این مطلب از موتن رو قصد داریم در مورد بهترین محصولات اصلاح صورت و بدن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

۱-ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S3122/51

ماشین اصلاح فیلیپس با تکنولوژی چرخشی خود، محصول بی‌سیمی است که به کمک باتری تغذیه می‌شود. از خط زن این دستگاه می‌توانید برای مرتب کردن ریش و سبیل خود استفاده کنید. علاوه بر این، جنس این محصول استیل ضد زنگ بوده و تیغه‌های تیز شونده دارد. با یک ساعت شارژ این ماشین اصلاح، می‌توانید برای مدت یک ساعت از آن کار بکشید. لازم به ذکر است که سری ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S3122/51، قابل شستشو است.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S3122/51
ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S3122/51

۲- ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-094

ماشین اصلاح مک استایلر یکی از بهترین محصولات اصلاح صورت و بدن موجود در بازار است که تمامی نیازهای پیرایشی آقایان را برآورده می‌کند. این دستگاه با دارا بودن چندین تیغه، حتی ظریف‌ترین اصلاح‌ها را نیز انجام می‌دهد. از طرف دیگر جنس تیغه‌های آن تیتانیوم بوده و در زمان ۲۴۰ دقیقه شارژ می‌شود. از این دستگاه می‌توانید برای کوتاه کردن، مرتب کردن یا فرم و حالت دادن به موهای سر و صورتتان استفاده کنید. ماشین اصلاح مک استایلر مجهز به نمایشگر LCD هوشمند و کلید تنظیم سرعت نیز هست.

ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-094
ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-094

۳- ماشین اصلاح مسافرتی موزر

قابلیت‌های فراوانی که ماشین اصلاح مسافرتی موزر دارد، آن را بسیار محبوب و پرفروش کرده است. تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و با تکنولوژی اصلاح چرخشی که دارند، تمامی نیازهای آقایان را از یک اصلاح حرفه‌ای برآورده می‌کنند. این دستگاه باتری خور در ۴۸ دقیقه شارژ می‌شود و می‌توان برای مدت ۴۵ دقیقه از آن استفاده کرد.

ماشین اصلاح مسافرتی موزر
ماشین اصلاح مسافرتی موزر

۴-ماشین اصلاح موی سر پروسنس مدل ER1955

ماشین اصلاح موی سر پروسنس با طراحی ارگونومیکی که دارد، هنگام استفاده هیچ‌گونه فشاری بر دست وارد نمی‌کند. باتری‌های تعبیه شده در این دستگاه در مدت ۱۲۰ دقیقه شارژ می‌شوند و می‌توانید برای مدت ۲۴۰ دقیقه از آن استفاده کنید. جنس تیغه‌های این محصول لیتیوم بوده و دارای ۶ شانه است که کار خط زنی را هم انجام می‌دهند. علاوه بر این سری‌های قابل شستشو دارد.

____________________________________________________________________

برای خرید انواع ماشین اصلاح سر و صورت با بهترین قیمت کلیک کنید

____________________________________________________________________

۵- ماشین اصلاح صورت براون مدل ۹۲۴۰s

ماشین اصلاح صورت براون دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم و آلیاژی از جنس نقره است. با ۵۰ دقیقه شارژ این دستگاه می‌توانید برای مدت ۴۵ دقیقه از آن استفاده کنید. از طرف دیگر طراحی ارگونومیک این دستگاه به گونه‌ای است که هنگام کار با آن احساس خستگی نمی‌کنید. از طرف دیگر می‌توانید با این محصول اصلاح را در جهات مختلف انجام دهید.

۶- ماشین ریش تراش جیمی مدل GM-839

ماشین ریش تراش جیمی با دارا بودن تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ و وزن سبک، یکی از بهترین محصولات اصلاح صورت و بدن موجود در بازار مخصوص آقایان است. این دستگاه با باتری قابل شارژی که دارد، در مدت ۳۶۰ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد. به کمک خط زن این دستگاه می‌توانید خطوطی صاف و دقیق ایجاد کنید.

ماشین ریش تراش جیمی مدل GM-839
ماشین ریش تراش جیمی مدل GM-839

۷- ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Detailer 5 Star

ماشین اصلاح سر و صورت وال با دارا بودن تکنولوژی اصلاح برش مستقیم و تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ، پیرایش حرفه‌ای و بی‌نقصی را به همراه دارد. علاوه بر این، به کمک این دستگاه می‌توانید در اندازه‌های مختلف اصلاح کنید. منبع تغذیه این دستگاه برق خانگی و باسیم است.

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Detailer 5 Star
ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Detailer 5 Star

۸- ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LV9QX

موتور پرقدرت این محصول دارای سرعت نوسان ۱۴۰۰۰ دور بوده و بالاترین سرعت کات کردن آن ۷۰ هزار دور در دقیقه است. از طرف دیگر دارای ۵ تیغه با طراحی Nanotech و زاویه ۳۰ درجه بوده که موها را از نزدیک‌ترین فاصله به پوست قطع می‌کنند. این ماشین اصلاح در عرض ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و برای مدت ۵۰ دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید.

____________________________________________________________________

برای خرید جدیدترین ماشین‌های اصلاح پاناسونیک با بهترین قیمت بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://mootanroo.com/panasonic

____________________________________________________________________

چرا خرید بهترین محصولات اصلاح صورت و بدن از موتن رو؟

موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی آرایشی و بهداشتی است که با دارا بودن بیش از نیم قرن تجربه، محصولات باکیفیت و کمیابی را در سبد محصولاتش جای داده است. اگر قصد خرید اینترنتی محصولات اصلاح صورت و بدن را دارید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را با خیال راحت از این فروشگاه بخرید و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 27 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها