کوگانا خدمات برش لیزر برنج با پارسیان لیزر - کوگانا

برنج یکی از آلیاژهای پرمصرفی است که از گذشته تا به امروز به دلیل حالت انعطاف پذیری بالایی که داشته، مورد استفاده قرار گرفته است. حالت انعطاف‌پذیری بالایی که در این محصول وجود دارد باعث شده برش لیزر برنج به آسانی انجام بپذیرد. در گذشته برای برش لیزر از حالت دستی و دستگاه‌های ساده‌ای استفاده می‌کردند که توانایی‌های بالایی برای برش دقیق و بی‌عیب نقص را نداشت. به همین سبب افراد برای بالا بردن دقت کار در این زمینه به سوی تولید دستگا‌ه‌های به روز و مدرنی رفتند که بتواند این برش را به صورت دقیقی انجام بدهد. یکی از شرکت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارد پارسیان لیزر است. خدمات برش لیزر برنج با پارسیان لیزر تنها برای برش دادن برنج معطوف نمی‌شود بلکه این مرکز خدماتی همچون برش آهن، ورقه‌های گالوانیزه، استیل و روی و.. را نیز انجام می‌دهد.

خدمات برش لیزر برنج با پارسیان لیزر
خدمات برش لیزر برنج با پارسیان لیزر

برنج به آلیاژی گفته می‌شود که از مس و روی تولید می‌شود و در بیشتر وسیله‌های تزئینی دیده می‌شود. حتما تا به حال به طراحی‌های جالب و ریز نقشی که این برنج دارد توجه نموده‌اید. وقتی ظرافت این وسیله‌های برش خورده را می‌بینید به این نکته می‌رسید که به چه میزان دارای دقت بوده و کاربر با چه حوصله‌ای توانسته این برش را با بهترین دستگاه انجام دهد. این کار یک انقلاب بزرگ در این صنعت بود که کار را به ساده‌ترین شکل برای کاربران آسان نمود. برش لیزر برنج به صورت تخصصی در پارسیان لیزر انجام می‌شود. به طور کلی چون برنج فلزی است که در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم است کارایی زیادی در تمامی صنایع به خصوص ماشین سازی یا کشتی سازی دارد. برای اینکه بیشتر در مورد این فعالیت و حوضه کاری آن بدانید با ما همراه بمانید . ما در این بخش تمامی اطلاعات لازم را در این زمینه برای کاربرانی که در حوضه برش لیزری تحقیق یا فعالیت دارند ارائه می‌دهیم.

آشنایی با برش لیزر برنج

ابتدا با چند نمونه از برش لیزر برنج آشنا شوید تا در مورد نحوه کار این دستگاه بیشتر بدانید. به طور مثال ظروف تزئینی یا زیورآلاتی همچون دستبند و گردنبند، ظروف آشپزخانه یا آینه و شمعدان عروس که طرح‌های ظریفی دارند را به خوبی ببینید این ریزه کاری‌های که بر روی این محصولات به خوبی می‌بینید حاصل برش لیزر برنج می‌باشد و به هیچ عنوان نمی‌توان این ظرافت را با کار دست انجام داد. حتی گلوله‌های اسلحه و بسیاری از مشتقاتی که اسلحه سازی وجود دارند اهمیت برش لیزر برنج را به خوبی نشان می‌دهند. در گذشته برای برش دادن به برنج میزان زیادی وقت و هزینه را باید صرف می‌کردند که اصلا به صرفه نبود اما امروزه با این روش نوین توانسته‌اند در زمان کم اما کارایی بالاتر این کار را با هزینه خیلی کمتری به ثمر برسانند.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد نحوه کار این دستگاه توضیح دهیم باید به اشعه‌ای مادون قرمزی که برای برش لیزر برنج ایجاد می‌کند اشاره کنیم. این اشعه با گرما و حرارت بالایی که دارد صفحه برنج را به خوبی سوراخ کرده و طرحی که از پیش طراحی شده را بر روی این صفحه ایجاد می‌کند. علاوه بر حرارت بالایی که این اشعه ایجاد می‌کند فشار زیادی را نیز بر روی صفحه برنجی ایجاد می‌کند که اگر به خوبی محل مورد نظر سوراخ یا آب نشده باشد کاملا از بین برود و کار به صورت جامع انجام گردد. برش لیزر برنج به روش‌های تخصصی با فناوری نوین روز دنیا انجام می‌شود چون با کمترین خللی در این کار صفحه برنجی دیگر کارایی ندارد و باید به طور کلی دور انداخته شود که در این صورت فرد باید هزینه زیادی را بپردازد.

خدمات برش لیزر برنج با پارسیان لیزر
خدمات برش لیزر برنج با پارسیان لیزر

شرکت پارسیان لیزر در حوضه کاری خود یکی از بهترین‌ها در سطح کشور بوده است خوشبختانه این شرکت دارای متخصصین ماهری در این زمینه هستند که بیش از ده سال است فعالیت خود را آغاز نموده‌اند. همانطور که در بخش پیشین نیز اشاره کردیم حوضه فعالیت این مجموعه تنها به برش لیزر برنج منتهی نمی‌شود و انواع فلزات را برش می‌دهند. مشتریان گرامی می‌توانند برای انجام هر نوع برش لیزری با بهترین هزینه و در زمان معین شده سفارشات خود را به این شرکت بسپارند. این شرکت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند و  از طریق این لینک و یا تلفن با این مجموعه در ارتباط parsianlaserco.com می‌توانید با آنها در ارتباط باشید. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 25 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها