کوگانا راهکارهای رسیدن به اهداف در کمترین زمان - کوگانا

سرپی: در زندگی برای رسیدن به موفقیت باید هدف گذاری کرد، اما هدف گذاری هم برای خود روش و قانون‌هایی دارد که باید به آن‌ها عمل کرد. تعریف شما از هدف گذاری چیست؟

چگونه در سریعترین زمان ممکن به تمام اهدافمان دست پیدا کنیم. برایان تریسی می‌گوید: موفقیت یعنی رسیدن به اهداف و تمام چیز‌های دیگر توضیحات اضافه‌اند. زندگی شما فقط زمانی به یک زندگی عالی و ایده‌آل تبدیل می‌شود که خواسته‌هایتان را مشخص کنید، برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ای را تنظیم کرده و سپس هر روز روی برنامه‌هایتان کار کنید. در این مطلب تکنیک‌های ۱۴گانه رسیدن به اهداف را بررسی می‌کنیم، با ما همراه باشید:

هدف چیست؟

زمانی که در زندگی از اهداف صحبت می‌کنیم، منظورمان وضعیتی است که شما مایل هستید در آینده داشته باشید. هدف همان چیزی است که برای شما درگیری و چالش ذهنی ایجاد می‌کند و نتیجه تلاش پشتکار و برنامه ریزی شما خواهد بود. برای اینکه بتوانید به هدفتان به درستی دست پیدا کنید، باید جزئیات آن را بشناسید و دقیقاً بدانید چه کار‌هایی باید انجام دهید.

هدف گذاری چیست؟

تعریف هدف گذاری یعنی تشخیص و شناسایی درست اهداف و مشخص کردن آنها. در واقع هدف گذاری یعنی اینکه بتوانید برای اهداف تان برنامه ریزی کنید، آن‌ها را به چند گام کوچک‌تر تبدیل کنید و اهداف کوتاه مدتی را تعیین کنید که مقدمه رسیدن به اهداف بزرگ شما باشند.

در هدف گذاری باید اهداف، رویا‌ها و آرزوهایتان را دقیق مشخص کنید و بدانید که قرار است به کجا برسید و چه کار‌هایی انجام دهید. به این ترتیب است که می‌توانید یک هدف گذاری حرفه‌ای و موفق داشته باشید.

تکنیک‌های ۱۴ مرحله‌ای رسیدن به اهداف

۱. مشخص کنید که در هر بخش کلیدی از زندگی چه می‌خواهید

تصور کنید که هیچ محدودیتی در مورد آنچه می‌خواهید داشته باشید یا انجام دهید وجود ندارد. فکر کنید که وقت و پول کافی، همۀ افراد و ارتباطات خوب و همچنین تحصیلات و تجربیاتی را که برای تحقق یک هدف خاص نیاز هست را همین حالا دارید.

در کمتر از ۳۰ ثانیه، سه هدف مهم در زندگی‌تان را یادداشت کنید. پاسخ شما احتمالاً تصویری دقیق از آن چیزی است که واقعاً در زندگی‌تان می‌خواهید.

۲. اهدافتان را یادداشت کنید

باید اهدافتان را به گونه‌ای بنویسید که گویا می‌خواهید محصولی خاص با کیفیتی مشخص را به یک کارخانه سفارش دهید تا برای‌تان بسازد. وقتی هدفی رو با جزئیات و واضح مینویسین ذهن ناخودآگاه شما سریعا شروع میکنه به فعال شدن و مسیر رسیدن به اون هدف رو آهسته آهسته بدون اینکه حتی شما متوجه بشین براتون هموار میکنه و منابع، افراد و هر چیزی که لازمه تا به اون هدفتون برسین رو به سمت شما جذب میکنه.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.