افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024
1

در مشاوره آنلاین پزشکی پوست و مو، چه قرص حساسیت پوستی ای بیشتر توصیه می شود؟

  • کد خبر : 1438
در مشاوره آنلاین پزشکی پوست و مو، چه قرص حساسیت پوستی ای بیشتر توصیه می شود؟

پوست بدن به دلیل قرار گیری در بیرونی ترین لایه بدن همواره در برابر خطرات محیطی گوناگون مانند بریده شدن، آلوده شدن و… قرار دارد. همین موضوع باعث می شود که حساسیت بیشتری در رابطه با این اندام مهم داشته باشیم. از طرفی پوست و مو دو پارامتر مهم در زیبایی ظاهری هر کسی هستند […]

پوست بدن به دلیل قرار گیری در بیرونی ترین لایه بدن همواره در برابر خطرات محیطی گوناگون مانند بریده شدن، آلوده شدن و… قرار دارد. همین موضوع باعث می شود که حساسیت بیشتری در رابطه با این اندام مهم داشته باشیم. از طرفی پوست و مو دو پارامتر مهم در زیبایی ظاهری هر کسی هستند و باید برای با نشاط و سلامت نگه داشتن آن ها چاره ای بیندیشیم و از مشاوره های پزشکی در حیطه پوست و مو به صورت حضوری و یا آنلاین استفاده کنیم.

اما انجام معاینات پوستی و دریافت مشاوره پوست و مو از جنبه دیگری نیز بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از بیماری ها در همان مراحل اولیه پیشرفت خود و قبل از درگیر کردن بدن بیماری علائمی از خود در پوست نمایان می کنند که بیمار می تواند با مراجعه به پزشک متخصص پوست و مو و تشخیص این بیماری ها قبل از شدت گرفتن آن ها را درمان نماید.

چرا استفاده از مشاور پوست و مو بسیار اهمیت دارد؟

اشاره کردیم که سلامت پوست و مو جلوه بسیار مناسب تری به ظاهر هر فرد می دهد و زیبایی و شادابی پوست و مو از اصلی ترین فاکتور های زیبایی چهره است. پس شاداب نگه داشتن پوست و مو بسیار اهمیت دارد. از طرف دیگر برای تشخیص علائم بیماری ها نیز نیاز است که مورد معاینه قرار بگیریم. پس بسیار مهم است که تحت نظر متخصص پوست و مو باشی و از مشاوره پوست و مو تخصصی استفاده نماییم.

متخصصین پوست و مو پزشکانی هستند که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی به صورت تخصصی در زمینه پوست و مو، نگهداری و انجام جراحی های پوست و مو و تجویز بیماری های این حیطه کسب دانش کرده اند. این متخصصان می توانند نسبت به درمان بیماران دارای بیماری های پوست و مو اقدام کنند. از جمله بیماری هایی که برای مداوای آن ها می بایست به سراغ پزشک متخصص پوست و مو رفته و تحت درمان قرار بگیرید می توان به بیماری هایی مانند انواع عفونت های ناخن، آکنه، اگزما، سرطان پوست، انواع ریزش مو، درمان جوش و … اشاره کرد.

برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی در زمینه پوست و مو باید چه کار کنیم؟

برای دریافت مشاوره پوست و مو و به طور کلی برای دریافت مشاوره پزشکی و استفاده از خدمات پزشکی دیگر نیازی نیست که با خارج شدن از منزل به دنبال پزشک مناسب بگردید و یا اینکه در میان دوستان و آشنایان در مورد پزشک مورد نظر سوال کنید. اکنون و با پیشرفت تکنولوژی می توانید با استفاده از سایت هایی که خدمات پزشکی را بر روی بستر اینترنت در اختیار عموم قرار می دهند استفاده نمایید.

یکی از این سایت ها سایت پذیرش 24 است که با توجه به اینکه از قدیمی ترین سایت ها در این حوزه است توانسته خدمات زیادی را بدون محدودیت در اختیار کاربران خود قرار دهد. اکنون می توانید با استفاده از این سایت و مراجعه به قسمت مشاوره پوست و مو، با پزشکان متخصص این حوزه بیشتر آشنا شوید و نظرات و انتقادات دیگر کاربران در رابطه با هریک را مشاهده کرده و سپس نسبت به دریافت نوبت مراجعه حضوری اقدام کنید.

با استفاده از این سایت می توان نوبت مشاوره اینترنتی دریافت کرد و با استفاده از آن در موعد مقرر نوبت گرفته شده با پزشک متخصص گفت و گو کرد و مشاوره دریافت کرد. این کار باعث صرفه جویی در هزینه و وقت می گردد و دیگر برای دریافت خدمات مختلف پزشکی نیاز به خروج از منزل به دفعات را ندارید و می توانید با استفاده از اینترنت و گوشی تلفن همراه خود در هر مکان و هر زمانی خدمات گسترده پزشکی را به صورت از راه دور و آنلاین دریافت نمایید.

آیا استفاده از قرص های حساسیت پوستی می تواند منجر به درمان حساسیت های پوستی شود؟

حساسیت های پوستی به دلایل بسیار مختلفی به سراغ ما می آیند. برخی از آن ها در فصول خاصی از سال مهمان ما می شوند. برخی دیگر ممکن است به دلیل استفاده از لباس های نا مرغوب یا دارای جنسی که به آن حساسیت داریم به سراغمان بیایند. در برخی موارد ممکن است با خوردن غذا یا نوشیدنی خاصی دچار حساسیت های پوستی شویم و بسیاری از عوامل دیگر.

نکته مهم این است که در صورت بروز چنین حساسیت هایی حتما به صورت آنلاین و یا حضوری به مشاور پوست و مو مراجعه کنیم. در این موارد پزشکان متخصص پوست و مو ممکن است قرص های ضد حساسیت خاصی را معرفی کنند که بسته ه نوع و میزان حساسیت بیمار می تواند از انواع مختلفی از این قرص ها استفاده شود. در ادامه برخی از این قرص ها معرفی می کنیم تا با عوارض آن ها بیشتر آشنا شوید.

قرص Zaditen (زادیتن)

این قرص از قرص های حساسیت و یکی از قرص های خانواده آنتی هیستامین ها است که معمولا برای درمان حساسیت هایی مانند کهیر و خارش های مکرر استفاده می شود. این قرص دارای عوارضی نیز است که از جمله این عوارض می توان به ناراحتی معده، خواب آلودگی، تحریک عصبی، فزایش وزن، سرگیجه، تهوع و خشکی دهان اشاره کرد.

قرص Terfenadine (ترفنادین)

این قرص ضد حساسیت نیز از سری قرص های خانواده آنتی هیستامین ها است و برای درمان حساسیت هایی مانند کهیر و خارش و التهاب پوستی استفاده می شود. امروزه از این دارو به مراتب به مقدار کمتری توسط پزشکان تجویز می گردد و دلیل آن نیز اثر بخشی کم آن و عوارض آن است. از جمله این عوارض فشار خون بالا، تهوع، خستگی، سردرد، آریتمی قلبی، سرگیجه، بی قراری، بی خوابی و خشکی دهان است.

قرص Hydroxyzine (هیدروکسیزین)

این قرص به دلیل ترکیبات آرام بخشی که دارد ممکن است در کودکان بسیار خطرناک باشد. این قرص حساسیت معمولا در درمان خارش های حساسیتی استفاده می گردد. عوارض این قرص شامل کاهش فشار خون، گیجی، خشکی دهان، لرزش و خواب آلودگی می شود.

در نهایت حتما توصیه می کنیم مقاله با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی پوست و مو، با مزایای مصرف قرص حساسیت پوستی اشنا شویم! را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی در خصوص خدمات مشاوره ای و چگونگی آن به دست آورید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.