کوگانا ۲۴ ساعت پرحاشیه برای رضا پهلوی و مسیح علینژاد - کوگانا






۱۳۵۲۶۴۲




طی روزهای اخیر، حواشی فراوانی حول به اصطلاح اپوزیسیون جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

برترین‌ها: طی روزهای اخیر، حواشی فراوانی حول به اصطلاح سران اپوزیسیون جمهوری اسلامی به وجود آمده است. در راس این افراد، رضا پهلوی، مسیح علینژاد و حامد اسماعیلیون هستند. البته حامد اسماعیلیون کنار رفته و دو نفر باقیمانده ادعای رهبری خودخوانده‌ی اپوزیسیون خارج از کشور را دارند!

24 ساعت پرحاشیه برای رضا پهلوی و مسیح علینژاد

شب گذشته بود که صوتی از مسعود بهنود (روزنامه‌نگار قدیمی مقیم انگلیس) در فضای مجازی منتشر شد و حاشیه‌های زیادی را برانگیخت.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان در این باره نوشت: یک گروه هکری اخیرا سراغ خبرنگارها و چهره‌های رسانه‌های ضدایرانی رفته و مکالمات آنها را افشا می‌کند؛ در جدیدترین مورد صوتی از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده که او در اظهاراتی درباره رضا پهلوی می‌گوید: اندازه گاو هم نمی‌فهمد.

این اظهارات از آنجایی جالب است که بهنود در جریان اتفاقات سال گذشته و کمپین موسوم به وکالت به رضا پهلوی نقش موثری در تهییج افکار عمومی برای پیوستن به این کمپین ضدایرانی داشت.

24 ساعت پرحاشیه برای رضا پهلوی و مسیح علینژاد

در این باره مسعود بهنود با انتشار توئیتی درباره صوت منتشر شده اظهارنظر کرد:

‌با آن که تاکنون هنرنمایى دوست و دشمن را به هیچ گرفته و هیچ گاه به این شیطنت ها اعتنا نکرده ام اما همین قدر هست که بگویم من به هیج شخص حتی دشمنان و قاضیى بیسوادم سخن زشت نگفته ام، چه به کسى که احترام ایشان را واجب میدانم. نوار دستکارى شده صداى من است، اما صفت به کار رفته، وصله شده.

24 ساعت پرحاشیه برای رضا پهلوی و مسیح علینژاد

نفر دوم لیست مدعی خودخوانده رهبری مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از کشور، یعنی مسیح علینژاد هم این روزها در حاشیه‌سازی پیشتاز است.

او روز گذشته با حضور در یکی از کمیته‌های سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در مورد ایران صحبت کرد.

مسیح علینژاد در آنجا گفت: سرزمین ایران، سرزمین تروریستی است. مردم ایران جشن گرفتند که ترامپ قاسم سلیمانی را کشت!

24 ساعت پرحاشیه برای رضا پهلوی و مسیح علینژاد

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود از هشدار کاخ سفید به خودش خبر داد.

مصی علینژاد دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او‌ خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!

تسنیم در واکنش به این صحبت‌ها نوشت: برخی منابع ادعا می‌کنند که اخطار دولت آمریکا به علینژاد مبنی بر اینکه باید پنهان شود و هویتش را عوض کند، نوعی زمینه‌سازی برای سر به نیست کردن اوست.

24 ساعت پرحاشیه برای رضا پهلوی و مسیح علینژاد

به نظر می رسد توافق جدید دولت آمریکا با دولت رئیسی در رابطه با تبادل زندانیان، عامل به حاشیه رانده شدن اپوزیسیون شده به نحوی که رضا پهلوی در این باره توئیتی منتشر کرد و از این پیمان ابراز نارضایتی کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : وبلاگ تاريخ : 15 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.