کوگانا نکات خرید یخچال ویترینی - کوگانا

برای خرید انواع یخچال‌ ها از جمله یخچال ویترینی، یخچال ایستاده، یخچال فروشگاهی و غیره رعایت کردن برخی از نکات ضروری است که این نکات موجب می‌ شوند بتوانیم یخچالی با ویژگی‌ های خاص و بازدهی بالا را خریداری کنیم. یخچال ویترینی در واقع جز پر استفاده‌ ترین یخچال‌ هاست که در فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها، قنادی‌ ها، سوپر مارکت و غیره استفاده می‌ شود. از جمله نکات مهم برای خرید چنین یخچالی موارد زیر هستند:

۱٫     اینورتر کم مصرف

اینورتر می‌ تواند جریان برق را به جریان متناوب تبدیل کند. یک یخچال ویترینی ایده آل مانند دیگر یخچال‌ها مانند یخچال فروشگاهی، یخچال قصابی و غیره باید دارای اینورتر کم مصرف باشد و بتواند جریان متناوبی ایجاد کند که مناسب با نیاز دستگاه می‌ باشد، یعنی بیشتر یا کمتر از حد نیاز نباشد.

۲٫     قابلیت تنظیم دما

موضوع مهم دیگری که در انواع یخچال‌ صنعتی مانند یخچال ویترینی، یخچال ایستاده و یا یخچال تک درب مطرح می‌ شود، قابلیت بالای آن جهت تنظیم دما می‌ باشد، یعنی این یخچال‌ ها باید دارای دمای ایده‌ آل باشند تا بتوانند محصولات داخل یخچال را به خوبی حفظ کنند. البته مواردی مانند محیط و محل استفاده از یخچال‌ ها می‌ تواند بر روی تنظیم دمای آن تاثیرگذار باشد.

۳٫     ایجاد برودت با قدرت بالا

نکته مهم دیگر جهت خرید یخچال ویترینی یا هر نوع یخچال صنعتی دیگری مانند یخچال قصابی یا یخچال ایستاده این است که این یخچال‌ ها بتوانند برودت با قدرت بالایی را ایجاد کنند، چون در بیش تر مواقع از جمله در مکان‌ هایی مانند رستوران‌ ها، فروشگاه‌ ها یا قصابی‌ ها حجم بالایی از مواد غذایی و نوشیدنی‌ ها در داخل این یخچال‌ ها قرار می‌ گیرد، بنابراین باید قدرت لازم جهت ایجاد سرمای کافی را داشته باشند. یخچال ویترینی نیز از این امر مستثنا نیست.

۴٫     کارکرد بی صدا

موضوع کارکرد بی صدا در خصوص کلیه یخچال‌ های صنعتی از جمله یخچال ویترینی، یخچال تک درب، یخچال ایستاده و یا غیره صدق می‌ کند، چون صدای بالای این نوع یخچال‌ ها آلودگی صوتی ایجاد کرده و موجب آزردگی خاطر در فروشندگان و حتی خریداران خواهد شد.

۵٫     سیستم حفاظت از کمپرسور

کمپرسوری که در داخل انواع یخچال صنعتی استفاده می‌ شود، باید سیستم امنیتی داشته باشد، یعنی اگر دمای داخل یخچال بیش از حد معمول افزایش یافت، این سیستم امنیتی به موقع عمل کرده و با قطع کردن فیوز یخچال مانع از آسیب دیدن و سوختن آن خواهد شد. هم چنین در مواقعی که اتصال برق و یا دیگر ایرادات در قسمت موتور به وجود می‌ آید، سیستم محافظت آن را قطع کرده و از خسارت‌ های جدی جلوگیری می‌ کند که این ویژگی در انواع یخچال صنعتی از جمله یخچال‌ های یخچال ویترینی، یخچال قصابی و یخچال فروشگاهی که جز پرکاربردترین یخچال‌ ها محسوب می‌ شوند، بسیار مهم و با اهمیت است.

۶٫     طراحی زیبا و شکیل

استفاده از یک یخچال ویترینی زیبا و شکیل می‌ تواند در زیبا جلوه دادن دکوراسیون فروشگاه مهم باشد و قطعاً خریداران به این موضوع اهمیت ویژه‌ ای قائل خواهند بود. علاوه بر مسئله زیبایی، چون قسمت زیادی از انواع یخچال صنعتی از شیشه ساخته شده است بنابراین باید به مرغوبیت و کیفیت آن توجه داشته باشید. تا به علت استفاده مداوم و مکرر در کوتاه مدت دچار آسیب نشود.

۷٫     ایجاد هوای سرد و یک دست

نکته مهم دیگر برای خرید یخچال ویترینی این است که این یخچال بتواند انتقال سرما را به صورت یک دست در کلیه قسمت‌ های یخچال داشته باشد. این کار به وسیله یک سیستم بادی گرداننده هوا و یک فن انجام می‌ شود. به این ترتیب کلیه مواد موجود در داخل یخچال در دمای یکسانی نگه داری می‌ شوند.

هر چقدر که میزان گردش هوای سرد در داخل یخچال ویترینی بیش تر و یک دست تر باشد، بهتر می‌ توان مواد داخل آن را نگه داری کرد.

۸٫     شستشوی آسان

یک یخچال صنعتی خوب باید به گونه ای طراحی و ساخته شده باشد که امکان شستشوی آن به آسانی وجود داشته باشد، چون این یخچال‌ ها به صورت مداوم در مکان‌ هایی مانند فروشگاه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند و هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو و نظافت دارند و این مهم است که شما بتوانید به آسانی این کار را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 7 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.