کوگانا چه دستگاه لیزری از همه بهتر است - کوگانا

انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع پوست، رنگ مو، نوع مو، و همچنین نحوه عملکرد دستگاه لیزر. یک دستگاه لیزر مو حرفه‌ای باید قابلیت نفوذ بالایی داشته باشد تا به طور مؤثر در حذف موهای زائد از انواع مختلف پوست و موها عمل کند. از این رو بهتر است تفاوت دستگاه های لیزر مو را بدانید. قابلیت نفوذ بالا در یک دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا موهای ضخیم و قوی و یا نازک و ضعیف نیز باید به صورت کامل و بدون باقی‌ماندن از بین بروند. یک دستگاه لیزر با قابلیت نفوذ بالا می‌تواند تمامی موها را مهار و حذف نماید. این خاصیت مهم است. در نتیجه، انتخاب یک دستگاه لیزر که قابلیت نفوذ بالایی داشته باشد، تضمین می‌کند که افراد با انواع مختلف مو و پوست به نحوی کامل از مزایای این تکنولوژی بهره‌مند شوند.

مزایای بهترین دستگاه لیزر چیست؟

بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد دارای ویژگی‌های زیر است:

قدرت نفوذ بالا:

  • دستگاه لیزر با قدرت نفوذ بالا می‌تواند به طور مؤثر در حذف موهای ضخیم و مقاوم نیز عمل کند.
  1. وجود چندین پارامتر برای تنظیمات:
    • وجود اندازه‌های مختلف پالس لیزر برای انواع مختلف پوست و موها.
  2. سیستم خنک‌کننده مؤثر:
    • وجود سیستم‌های خنک‌کننده که از احتمال بروز التهاب و حساسیت پوست کاسته و راحتی افراد را افزایش می دهد.
  3. مجهز به سنسورها و تکنولوژی هدایت:
    • وجود سنسورها برای شناسایی بهینه میزان نور لیزر متناسب با نوع پوست و مو.
  4. سازگار با انواع پوست و مو:
    • قابلیت کار با انواع مختلف پوست و مو بدون ایجاد مشکلات پوستی یا تغییر رنگ آن.
  5. داشتن گواهی FDA یا استانداردهای دیگر:
    • حضور گواهی FDA یا استانداردهای بین‌المللی ایمنی و کارایی.
  6. تعداد جلسات کمتر:
    • امکان انجام کار با تعداد جلسات کمتر برای دستیابی به نتایج دائمی تر.
  7. بازخورد مثبت مشتریان:
    • نظرات و تجربیات مثبت افرادی که از دستگاه استفاده کرده‌اند.
  8. پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
    • ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب از سوی تولید کننده یا تامین‌کننده.

 

در ساخت بهترین دستگاه لیزر از چه فناوری استفاده می شود؟

تمام تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد از یک هندیپس استفاده می کنند که لیزر را بر روی پوست ساطع می کند. دانستن تفاوت بین فناوری هندیپس مهم است. در برخی دستگاه های لیزر برتر، از هندیپس برای تماس با پوست به کار برده شده و از ژل اولتراسوند شفاف به عنوان یک رسانا استفاده می کنند. ژل اولتراسوند شفاف به هندیپس کمک می کند تا روی پوست سر بخورد و پوست را خنک نگه دارد زیرا هندیپس فناوری خنک کننده را برای راحتی بیمار در خود دارد. گاهی اوقات تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه ای دارای طول موج های متعدد مانند الکساندریت ۷۵۵ نانومتر و Nd:Yag 1064 نانومتر در یک دستگاه هستند اما رایج ترین آنها ۸۱۰ نانومتر است. لیزر با طول موج ۸۱۰ نانومتر به طور کامل مورد مطالعه قرار گرفته است و نشان داده است که بر روی انواع پوست بسیار ایمن و موثر است و به همین دلیل ترجیح داده شده است. این دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای، گران تر از سایر دستگاه ها هستند زیرا هزینه ساخت بالاتری دارند.

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟

کدام دستگاه لیزر از همه بهتر است؟

دستگاه های نام برده در زیر از بهترین دستگاه های لیزر در حال حاضر هستند:

  1. لیزر الکس سرد کوترا Cutera: الکس سرد کوترا یک دستگاه لیزر پیشرفته است که به منظور حذف موهای زائد بر روی هر نوع پوستی طراحی شده است. این دستگاه از جدیدترین فناوری‌های لیزر بهره می‌برد و با ترکیب منحصر به فرد طول موج‌ها، راه حلی مؤثر برای از بین بردن ضایعات رنگدانه‌ای اپیدرمی، ضایعات عروقی، و همچنین جوانسازی پوست با استفاده از لیزر Cutera ارائه می‌شود. این دستگاه با اکسل HR با ترکیب لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر و لیزر Nd:YAG با پالس بلند با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، همراه با سیستم خنک‌کننده‌ای مؤثر، یک دستگاه لیزر موهای زائد فوق‌العاده مدرن است.
  2. دستگاه لیزر دایود: دستگاه لیزر دایود OLIVE با بهره‌گیری از تکنولوژی DILAS آلمان و بهره مندی از لنز COLLIMATED، انرژی خروجی خود را با یکنواختی بی‌نظیری در طول یک بازه زمانی واحد از پالس‌های خود به ملانین ارائه می‌دهد. برای خرید یک دستگاه لیزر دایود، باید به فاکتورهای متعددی توجه کنید. دستگاه لیزر OLIVE، به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر دایود شناخته می‌شود که توانمندی برآورده کردن تمامی نیازهای شما را دارد. این دستگاه همواره نسبت ثابتی بین حداکثر انرژی و فرکانس دارد که باعث می‌شود خطاهای کاربری به حداقل برسد.
  3. لیزر SmoothCool HYBRID: این دستگاه قابلیت از بین بردن موهای نازک و رنگ روشن را دارد. به عنوان مثال برای کاهش موهای صورت، این دستگاه بهترین گزینه است. همچنین این دستگاه دارای قدرت نفوذ عمیق در داخل پوست، بیش از ۴ میلی متر توسط UFLاست.  این دستگاه علاوه بر هندپیس HR دارای یک هندپیس جدید با قابلیت تعویض کاربردی ۸ طول موج متفاوت می باشد.
  4. دستگاه لیزر IPL : این دستگاه برای موهای تیره و پوست‌های روشن گزینه مناسبی است. از فلش لامپ‌های زنون در این دستگاه استفاده شده است که کاربردهای متعددی بر روی پوست دارد. تکنسین متخصص باید فیلتر مناسب را برای بهترین نتیجه بر روی پوست شما انتخاب کند. این دستگاه به منظور جوانسازی پوست و رفع لکه نیز استفاده می‌شود، اما از نظر ایمنی یکی از کم‌خطرترین دستگاه‌ها برای حذف موهای زائد است؛ زیرا با استفاده از گرما و بدون هیچگونه خطری موهای زائد شما را از بین می‌برد. در آخرین نکته نیز باید ذکر کرد که اگر تصمیم به استفاده از این روش دارید، حتما باید به یک کلینیک بسیار معتبر مراجعه کنید. زیرا اگر از این دستگاه به نحو صحیح استفاده نشود، احتمال وقوع سوختگی وجود دارد.
  5. دستگاه لیزر ND-YAG : این دستگاه لیزر یکی از بهترین و موثرترین تجهیزات حال حاضر برای افراد با پوست تیره به شمار می‌آید. طول موج‌های این لیزر دارای پرتوی مادون قرمز بیشتری است که ملانین پوست را نادیده گرفته و تنها به دنبال فولیکول‌های موی شما است تا آن‌ها را از بین ببرد. همچنین این لیزر برای حذف خالکوبی، هایپرپیگمانتاسیون، و لکه‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا یک لوسیون حاوی کربن بر روی پوست اعمال می‌شود. این لوسیون به فولیکول‌های موهای شما نفوذ کرده و سپس طول موج لیزر Nd:YAG جذب می‌شود که باعث از بین رفتن موها می‌گردد. باید توجه داشت که نسبت به دستگاه‌های دیگر، این روش ممکن است برای برخی افراد ناراحتی بیشتری در پوست ایجاد کند.

مزایای لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

استفاده از یک دستگاه حرفه ای برای انجام لیزر، می تواند مزایای بسیاری داشته باشد که عبارتند از:

  • دائمی بودن نتایج: لیزر موهای زائد را به طور کامل از بین می‌برد و نتایج آن دائمی است. این باعث می‌شود که افراد نیاز به روش‌های مکرر و زمان‌بر مانند اپیلاسیون و وکس‌کردن نداشته باشند.
  • ایجاد لطافت پوست: با استفاده از لیزر بدن به صافی و لطافت پوست دست پیدا می‌کنید.
  • کاهش مو: با انجام لیزر موهای زائد، موهای زائد کمتر و نازک‌تر می‌شوند که موجب کاهش آن در نواحی مورد درمان می‌شود.
  • راحتی و صرفه‌جویی در زمان: لیزر موهای زائد عملکرد سریعی دارد و هر جلسه به مدت کوتاهی انجام می‌شود که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
  • کاهش عوارض پوستی: با انتخاب مراکز معتبر و متخصصین ماهر، عوارض جانبی معمولا در کمترین حد خواهد بود و با گذشت زمان بدون درمان بهبود می‌یابند.

 

بعد از لیزر با بهترین دستگاه چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اقدامات بعد از لیزر مو در تهران برای حداکثر بهره‌وری و ایمنی به‌شرح زیر است:

  • لباس‌های گشاد و راحت بپوشید تا پس از اتمام جلسه لیزر احساس راحتی داشته باشید.
  • بعد از انجام لیزر موهای زائد، برای مدت ۴۸ ساعت از حمام آب گرم و دوش آب گرم خودداری کنید. همچنین، در این مدت از هر چیزی که حاوی کلر است (مثلاً شنا) اجتناب کنید. همچنین، برای ۴۸ ساعت از استفاده از محصولات معطر یا کرم‌های سفید کننده خودداری کنید. این اقدامات کمک می‌کند تا پوست شما بعد از لیزر بهتر و سالم‌تر بهبود یابد و عوارض ناخوشایند جلوگیری شود.
  • پس از انجام لیزر، از محصولات مرطوب‌کننده و ضد التهاب استفاده کنید تا پوست شما به‌خوبی بهبود یابد و از بروز عوارض جانبی جلوگیری شود. برای اخذ بهترین نتایج و جلوگیری از مشکلات، به راهنمایی‌ها و توصیه‌های متخصص پوست خود پایبند باشید.

همچنین بخوانید: تعداد جلسات لیزر مو

 

نتیجه گیری

بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد دارای قدرت نفوذ بالا، سرعت بالا، سیستم خنک کننده قوی، سازگار با انواع پوست و مو و دارای استاندارد های بین المللی است. از بهترین دستگاه های لیزر می توان به لیزر الکس سرد کوترا Cutera، دستگاه لیزر دایود، لیزر SmoothCool HYBRID، دستگاه لیزر IPL و دستگاه لیزر ND-YAG اشاره کرد.

هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی است. انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع پوست، رنگ مو، نوع مو، و همچنین نحوه عملکرد دستگاه لیزر. انتخاب یک دستگاه لیزر که قابلیت نفوذ بالایی داشته باشد، تضمین می‌کند که افراد با انواع مختلف مو و پوست به نحوی کامل از مزایای این تکنولوژی بهره‌مند شوند.

اگر به دنبال بهترین تجربه انجام لیزر هستید، توصیه می کنیم به کلینیک لیزر مروارید به نشانی اینترنتیwww.lasermorvarid.com  مراجعه کرده و از پکیج های ویژه و با کیفیت این مجموعه آگاه شوید.

همچنین بخوانید: لیزر مو در دوران پریود

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 16 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.