کوگانا پایان داستان مایلز مورالز با انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse - کوگانا

فیل لرد و کریستوفر میلر تأیید کردند که انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse به داستان مایلز مورالز پایان خواهد داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیل لرد و کریستوفر میلر در مصاحبه اخیر خود تأیید کردند که انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی) پرونده این سه‌گانه را خواهد بست.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) اخیرا روی پرده سینما رفت و به موفقیت‌های زیادی در گیشه دست یافت. این دنباله ابرقهرمانی شرکت سونی پیکچرز با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید و در تیتراژ نهایی به بازگشت کاراکتر کلیدی در انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse اشاره شد.

فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان Spider-Man: Across the Spider-Verse در مصاحبه با رسانه Entertainment Tonight درباره تبدیل انیمیشن‌های Spider-Verse به یک سه‌گانه به گفت‌وگو پرداختند. کریس میلر در این‌باره اظهار داشت: «می‌دانستیم که داستان‌های بیشتری برای روایت و موارد زیادی برای کاوش وجود دارند، اما هنگام کار روی Across the Spider-Verse متوجه شدیم که این انیمیشن قسمت میانی یک سه‌گانه است».

کریستوفر میلر همچنین تأیید کرد که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse آخرین انیمیشن از این سه‌گانه است: «این پایانی بر داستان مایلز مورالز خواهد بود؛ ازاین‌رو همه تلاش‌ها برای رسیدن به این هدف است». انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ درحال‌حاضر برای اکران در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است.

بااین‌حال بسیاری از افراد حدس می‌زنند که اکران Spider-Man: Beyond the Spider-Verse تا ۹ ماه دیگر بلندپروازانه است و این انیمیشن به تعویق خواهد افتاد. هیلی استاینفلد اخیرا در گفت‌وگو با رسانه The Hollywood Reporter اعلام کرد که هنوز ضبط دیالوگ‌های کاراکتر گوئن استیسی/اسپایدر-وومن را آغاز نکرده است. با اینکه احتمال تأخیر انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ وجود دارد، اما طرفدارها بی‌صرانه منتظر تماشای پایان داستان مایلز مورالز هستند.

در خلاصه داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌خوانیم: «مایلز مورالز برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse باز می‌گردد و پس از دیدار دوباره با گوئن استیسی، اسپایدرمن خیرخواه منطقه بروکلین به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شود؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند. اما زمانی‌که قهرمانان درباره نحوه مقابله با تهدید تازه به اختلاف می‌خورند، مایلز مورالز خود را در مقابل دیگر عنکبوتی‌ها می‌بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا بتواند افراد نزدیک به خود را نجات دهد».

شامیک مور در نقش مایلز مورالز، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا ری در نقش اسپایدر-وومن، دنیل کالویا در نقش اسپایدر-پانک، کاران سونی در نقش اسپایدرمن ایندیا، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیسون شوارتزمن در نقش اسپات، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس، لونا لورین ولز در نقش ریو مورالز، گرتا لی در نقش لیلا، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌هایی به‌حساب می‌آیند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به ایفای نقش پرداختند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 24 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.